Плаћање по сату

ПЛАЋАЊЕ ПУТЕМ АПЛИКАЦИЈЕ ЗА ПАРКИРАЊЕ – апликација   путем  ГПС-а  лоцира  и  препоручује паркинг-зону у којој је возило паркирано и нуди различите могућности плаћања – СМС поруком, платном картицом и средствима из депозита на апликацији.

 

ПЛАЋАЊЕ СМС ПОРУКОМ - слањем поруке на кратки број одређен за зону у којој је возило паркирано:

9114 – за пола сата у зони А - љубичаста зона

 9116 – за сат времена у зони Б – бела зона

9111 – за сат времена у зони 1 – црвена зона

9112 – за сат времена у зони 2 – жута зона

9113 – за сат времена у зони 3 – зелена зона

9119 – за сат времена на општим паркиралиштима изван зонираног подручја – тзв. плавој зони

9118 – за дневно паркирање на појединим општим паркиралиштима изван зонираног подручја (тзв. плавој зони) у складу са вертикалном саобраћајном сигнализацијом

 

Поступак плаћања паркирања СМС поруком:

У поруку је потребно уписати регистарску ознаку идентично као на регистарској таблици возила, без размака и специјалних знакова (нпр. BG0123ŠČ, а не BG0123SC). Kорисници, чије регистарске ознаке возила садрже карактере Č, Ć, Ž, Š, Đ , мобилне телефоне морају да подесе тако да омогуће унос ових карактера (опцијa „UTF8″ , односно„UNICODE”), јер се сви опциони карактери као нпр. коришћење карактера D или DJ уместо Đ сматрају неважећим.

Могуће је послати две или три поруке одједном, уколико је временским ограничењима тако предвиђено. При продужавању плаћања корисник може као одговор на поруку о примљеном захтеву за паркинг СМС-ом, да пошаље само звездицу (*).

Продужено време паркирања корисник може да плати тек 5 минута пред истек временског ограничења зоне, по добијању информације о истеку максимално дозвољеног времена паркирања.

Приликом плаћања паркинг-карте слањем СМС порука, корисници закључују уговор о коришћењу услуга „Паркинг сервиса", при чему оператори електронских комуникација са територије Републике Србије, иступају искључиво као заступници „Паркинг сервиса" у поступку закључења односног уговора и наплате цене паркинг-карте, а за сва евентуална спорна питања, корисници се могу обратити директно „Паркинг сервису". Обавезе корисника према „Паркинг сервису" сматраће се измиреним када корисник измири своје обавезе према оператору у погледу купљених паркинг-карата.

Корисници који су успешно извршили куповину паркинг-карте слањем СМС поруке, добијају обавештење у оквиру СМС поруке следеће садржине:

„У Београду, за возило _______ сте купили паркинг-карту број _______ у Зони ______ по цени од _____дин. која важи до _____ч, дана ______. Плаћањем оператору измирујете  дуговање за ову карту према Паркинг сервису. Сачувајте ову поруку."

Услугу слања СМС поруке, оператор електронских комуникација ће вршити у своје име и за свој рачун, по званичном ценовнику својих услуга.

ПЛАЋАЊЕ ЕЛЕКТРОНСКОМ ПАРКИНГ-КАРТОМ – куповином еПаркинг-карте на трафикама или код  контролора паркирања.

Кориснику који није унапред платио услугу паркирања (нема паркинг-карту), као и кориснику коме је истекло ограничено (продужено) време паркирања издаје се електронска дневна паркинг-карта (еДПК).

Уколико је дневна карта издата за возило страних регистарских ознака и утврди се да за исто возило постоје доспела потраживања за најмање једну дневну карту, издаје се налог за блокаду возила.