• Кориснички сервис „Паркинг сервиса“ и на Новом Београду

01.06.2022.

ЈКП „Паркинг сервис“ данас је отворило нову пословницу Корисничког сервиса на Новом Београду, у Булевару Милутина Миланковића број 134г, у којој корисници могу да регулишу све услуге и обавезе према овом Предузећу. Становници ове општине од данас у свом комшилуку, у новој пословници, могу да поднесу захтеве и молбе, уложе рекламације и регулишу све обавезе у вези са паркирањем.

Отварању пословнице Корисничког сервиса на Новом Београду присуствовали су заменик градоначелника Горан Весић и директор ЈКП „Паркинг сервис“ Београд Андрија Чупковић.

Заменик градоначелника је нагласио да је ово трећа пословница „Паркинг сервиса“ и подсетио да се остале две налазе у Милешевској и Таковској улици.

  • Указала се потреба да отворимо Кориснички сервис и у овом делу града, јер је све више зонираних места на Новом Београду и у Земуну. Са овом пословницом смо ближи суграђанима, који желе да изваде месечну претплатну карту за зону и остваре остала права када је паркирање у питању. Према плану, на Новом Београду би требало да буде око 13.000 паркинг места до краја године, јер грађани инсистирају да добију зону којом се уводи комунални ред, а станари у блоковима коначно имају своја паркинг места, – изјавио је Весић.

Директор „Паркинг сервиса“ Андрија Чупковић позвао је грађане да користе апликацију Предузећа, јер је она најкомфорнији начин да се сва плаћања према „Паркинг сервису“ регулишу на једном месту.

  • Отворили смо Кориснички сервис на Новом Београду да помогнемо станарима Новог Београда и Земуна, који још увек нису инсталирали Апликацију, да на лакши начин заврше све што им је потребно у вези паркирања и да због тога не морају да долазе у центар града. Такође, подсетио бих да уз помоћ Апликације грађани могу да плате повлашћене паркинг карте, плате паркирање на улици и у гаражи без одласка на благајну, као и да добију обавештење о издатој дневној паркинг карти, коју могу одмах путем апликације и да плате, – рекао је Чупковић.

У савремено опремљеном простору од 100 квадратних метара, запослени ће свакодневно грађанима давати информације о услугама које пружа „Паркинг сервис“. Такође, возачи могу да добију увид у стање дуга по разним основама, као и да склопе уговор о отплати дуговања на рате, а правна лица могу да добију и фактуре за дуговања.  

Врата нове пословнице, као и осталих пословница „Паркинг сервиса“, отворена су сваког радног дана од 07 до 21 час и суботом од 07 до 14 часова.

Подсећамо, корисници услуга „Паркинг сервиса“ могу да поднесу захтеве, продуже месечну претплату, допуне Припејд картицу, провере да ли им је издата електронска дневна паркинг карта, измире своја дуговања према Предузећу и путем електронског шалтера www.eparking.rs.